عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

برادرانه های یک معلم دانشجو
عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

برادرانه های یک معلم دانشجو

اولی ها

نتایج کارآزمون زیست...



به زودی بر در و دیوار مدرسه

نظرات 7 + ارسال نظر
silver arwona چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:30 http://aqua-quest.ir

یعنی چی

ها؟

silver arwona سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:55 http://aqua-quest.ir

اقا اصلا بیچاره تو دهنشون جا نمی شد یعنی چی مسیرو عوض کنم

قرار نیست درسته قورتش بدن که

منظورم اینه که ببینین با توجه به دارایی ها تون چه کاری می شه کرد

silver arwona یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:13 http://aqua-quest.ir

اون ماهیه بطور عجیبی ناپدید شد حالا چی کار کنم

اون ماهی قطعا توسط بقیه ی ماهیا خورده شده
کار خوب اینه که مسیر پروژه ات رو عوض کنی باتوجه به اینکه وقت کمه

امیر گرامی مقدم جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:18

خوب شد اخی رضا سلطانی اشاره نمود ما هم خیلی خوب بودیم.

منم خوبم
شما چطوری؟

ali rezasoltani جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:08

سلام آقا می تونید دقیقا بگید کی؟
من حدس میزنم رتبه بیاریم و اگر بیاتی با ما نبود 100%اول بودیم. چون تو آزمون فردی خیلی خراب کرده بود.اما شانسمونم بد نبود تو 2/2 که ما اول شدیم.
ولی در کل کارآزمون خیلی خوبی بود
دست همه دبیرا هم درد نکنه

سلام مبصر
دقیق دقیق نمیشه گفت به خاطر حجم زیاد برگه ها و اینکه من خودم هم کار وزندگی دارم
اما تمام سعی ام رو می کنم تا پنجشنبه ٢١ اردیبهشت تموم شه که شنبه ٢٣ام بزنیم در و دیفال
خواهشت درد نکنه مبصرجان
این بیاتی هم گناه داره اینقدر اذیتش نکنید تا به گناهانش افزوده نشه!!!!!

امیر گرامی مقدم چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:05

آقا عستاد ازیز اسفندیاری لطفا به محمد رضا بگید پاچ خواری نکنه!!!!!!!!!

چشم
محمدرضااااااااااااااا
پاچه خواری نکن
گیاهخوار باش!!!

محمدرضا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:00

سلام استاد پروفسور اسفندیاری.
۱ حالا کی؟
2 چرا رو در ودیوار مدرسه همین رو وبلاگ بهتره هااااااااا
3 دیگه کلیپ افشاندیاری نمیاد
4 خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد