عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

برادرانه های یک معلم دانشجو
عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

برادرانه های یک معلم دانشجو

نمرات زیست

روز کارنامه ها نزدیکه و دلهره های معمولش

فقط در همین اندازه بگم که نمره های کارنامه بسیار خوب بوده و تلاشتون ستودنی است.

اول ها موفق شدن زیر نوزده نداشته باشن(جز چند نفری که از انگشتای دست هم کمتر هستن، که با کمی ارفاق همون نوزده رو کسب کردن. )

دوم ها با توجه به کارآزمونشون که سخت بود و همینطور طرح درس پیچیده ای که داشتن، موفق شدن زیر هجده نداشته باشن و این یعنی دمتون گرم. تعداد بیست هاتون هم زیاد بود


در هر صورت آفرین به شما و اینکه امیدواریم مهارت هایی رو که در طی یکسال یادگرفتید و بازخورد خوبی هم داشتین رو در مسیر صحیحش به کار بگیرید

ماه شعبان مبارک

نظرات 19 + ارسال نظر
محمد 2-1 سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13

آقا مثه افشاندیاری با چاقو یا با تفنگ

تو این مورد، ضرب و شتم یا همون کتک کاری بیشتر جواب میده!!!!

رضوی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:53

آقا احتمالش همین طور رو به کاهش است!

دعایتان گرفت!

_ولی باز هم احتمال دارد...تا 4 شنبه معلوم میشود!

ایول!!

خدایا! این رضوی رو از ما مگیر
محصولاتش خیلی خوبن( منظورم محصولاتی مثل نان قدس رضوی و ایناست!!!)

رضوی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:31

سلام آقا

دلم گرفته...

نه از بابت معدلم،نه...گر چه آن هم مثه همیشه خوب نبود.

دلم گرفته چون احتمالا سال بعد تو این مدرسه نباشم...

البته این یه احتماله...

ولی خوب خیلی هم بعید نیست!

از بابت نمرات مرسی،منشکرم.

بغض داره با مشت و لگد میندازه خودشو بیرون...



نمی خام!!!

نه!

خدافظ

و به امید دیدار

سلام دل انگیز!

چی باعث شده که خدای نکرده سال نباشی؟
انشاءالله احتمالش صفر درصد باشه... دعا کن.
خواهش می کنم، اما بدون که نمره رو تویی که کسب می کنی، من نیستم که نمره می دم.

ناراحت نباش...جان من

محمد 2-1 دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:22

دستتون درد نکنه
خیلی ممنون
ولی به نظر شما 20 با 5-19 فرق داره؟؟
آره
چون من به خاطر 2 صدم که همون نیم نمره هر درس است از یکی کمتر شدم
یهنی من:19,42
اقای بووووووووووووووق:19,44

اااااووووووووَوَوَوَه(oooowwwwaaaahhh)
حالا چه خبر هست انگار، البته اگر خیلی برات مهمه می تونی در طی تابستون، ازش انتقام بگیری...

mr.msgh یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:18

سلام آقا ما دو روز به وبلاگ سر نزدیم شما قالب عوض کردید دوباره خواهیم برگشت ولی با بازدید بیشتر

زایتس یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:47 http://smq.persianblog.com

وبلاگم درست شده ولی یک سری چیز هاش مونده
آخه تو رو خدا19/75هم نمرست

تتب یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:35

کارنامه ام را گرفتم بدک نیست ولی راحت شدم . چرا گه بار سنگینی از روی دوشم برداشته شد

ماهم خوشحالیم که شما کارنامه تان را گرفتید
اما نگران نباشید... بار سینگین افشاندیاری همیشه نه تنها بر دوشتان، بلکه آویزان از گوشتان خواهد بود

Bbbib hoora یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:21

Shiram khodam
Shodam 20 20 20
Zist shodam bist

بیب بیب هورااااااا به افتخار همه ی بچه های گلی که یکسال تحصیلی دهنشون رو مسواک کردیم
خیلی حال داد به ما... شما چطور؟

تتب یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25

بیست دقیقه ی دیگر می رم که کارنامه ام را بیگرم .وای ..............

هه
منم دارم کارنامه میدم

نا شناس شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:00

gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

اسدی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:56

من فکر می کردم تجدید بشم

پس بهتره یه تجدید نظر بکنیم

Joker شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:48

سلام!
آقا شما یا آقای افشار فردا هستید؟
چهارشنبه چطور؟
شرلوک هولمز ها رو دیدین؟
فیلم جدید چه خبر؟
دارم از بیکاری میمیرم.
خدا رو شکر که این برنامه ی چهارشنبه هست.

سلام
آقای افشار رو نمی دونم
خودم شاید... احتمالش کمه
چهارشنبه هم همینطور

نه
نه
حمد

Bbib hoora شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:57

Agha shoma va aghaye afshar reshteye Daneshgahitoon chiye?????

انشاءالله اگر خدا قبول کنه، رشته آش

Bbib hoora شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:55

3ta bbib hoora be eftekhare afshandiary ha!!!!begoo
BBIB HOORA
BBIB HOORA
BBIB HOORA
2nya 2rooze bayad bekhandim
Ishallah zoodtar mibinimetoon

شاعر می گه اگه نگیم نخندیم
پیاز می شیم میگندیم

خدا حافظ شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:43

یادش بخیر جلسه اول بعد از ترم اول همه به مانند یک زهر مار بودند و حالا همه بالای ۱۸ شدند خدا میدونه چی میشه دستتون درد نکنه امید وارم همیشه باشید خداحافظ

فکر کنم من ۲۰ بشم چون ترم اول ۱۹.۵ شدم به امید آن که درر بالای سر ماست

یک علامه حلی ای شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22

Thank you veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyy much.

هندونه بکن قاچ

طلایی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 http://fc204.blogfa.com

آقا این که گفتید نمرات بد نشده مربوط به کل کارنامه است یا زیست؟

مربوط به زیسته، کل کارنامه رو که خبر نداریم باباجان

طلایی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 http://fc204.blogfa.com

mentor یعنی چی؟ آقا

یعنی counselor

Bbib hoora شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:07

Afshandiary!!!!!afshandiary!!!!!!!afshandiary!!!
Yadesh bekheyr oon moghe ha ke migoftim va mikhandidim va migoftim afshandiary
Agha kheyli doostetoon darim va hamishe too ghalb ma hastid
Ham shoma va ham aghaye afshar

بابا بیخیال
از خاطره ها بیا بیرون، وگرنه خیلی زندگی برات شیرین نمیشه
نترس دوباره هم دیگه رو خواهیم دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد