عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

برادرانه های یک معلم دانشجو
عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

برادرانه های یک معلم دانشجو

خاطره...سه

سه هفته پیش اولین جلسه درس داروشناسی، از نوع عملی اش بود.

وارد آزمایشگاه مربوطه شدم، روپوش به تن و دستکش به دست و آماده برای رویارویی با هرچیزی....غیر از موش!!!!


زمانی که معلم بودم(یعنی الان دیگه نیستم) خودم مخالف آزمایش های الکی روی حیوانات بیچاره بودم و وقتی با محفظه های مخصوص حاوی یک موش سفید کوچولو مواجه شدم، جا خوردم و از همان اول حس بدی در وجودم جریان پیدا کرد.


خوشبختانه کار این جلسه مون خیلی وحشیانه(!) نبود(یعنی بود ولی نه خیلی!!!). از آمپول زدن به موش و گاواژ فرو کردن در حلق آن مخلوق نگون بخت که بگذریم، طرز گرفتن موش و یا به اصطلاح مدیریت موش(mouse handling) نکات جالبی رو داشت برای خودش.

طولانی اش نکنم، از خودم عکس گرفتم و گذاشتم در صفحه ام در اینستاگرام

عکسه اینه:




و صفحه ام تو اینستاگرام:

mentoresfandiari


راستی! افشاندیاری هم صفحه داره با همین اسم:

afshandiari

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد کاظمی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:43

سلام عستاد. یه سوال. چرا دوره ما (29) خراب شد؟ نه وبلاگ درست و حسابی داشتیم، همه معلم های خوب هم که ما رو ول کردند. مخصوصا امسال. چرا؟

سلام رفیق
گاهی اوقات استضعاف خوب چیزیه

علیرضا رهبر نیکوکار چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:22

سلام آقا
من ایمیلم خراب شده بود یه جی میل ساختم اینم که آدرسش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد