عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

برادرانه های یک معلم دانشجو
عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

عرصه ی زیست، ورطه ی پزشکی

برادرانه های یک معلم دانشجو

دومی ها

دومی ها....



سنچخ بین الپابه ای نزدیک است، محکم بشینید!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
اسدی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:18

این هایی که گفتید رو (تو نظر قبلی) از کجا میشه پیدا کرد
آخه من 13 ساله که دنبال آخریه می گردم

خرخون جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:00

عستاد
برا سنچخ روز دوشنبه،
چیزی لازمه بیاریم؟

بله
خودتون رو و نوشت افزار و همگروهی ها و مقداری از مغز مبارکتان!!!

اشکان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:59

نه آقا میشه میان کلاسی بین الپایه ای که میشه بین اول،دوم،سوم!!!!!!!!!!!!!

درسته
از این به بعد میگیم بین الپایه ی دومی

آقاخانی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:25

من هم واقعا متاسفم از این که داور باهاتون همکاری نکرد :دی

http://joketasviri.mihanblog.com/post/12
مگه آدم با تیکی تاکا چن سال میتونه ببره؟اصن داریم ملت؟اصن لَنا؟

این داور نیست که با بارسا همکاری میکنه
این بارسا است که با داور همکاری می کنه
حتی اگه به نفع رئال مادرید سوت بزنه

اون پستت هم جالب بود

2/2یی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:19

آقا صندلی ام شکست از بس محکم نشستم.چه کنم؟

هزینه ی تعمیر قبلی رو بده
یه جدیدشو بخر

Ali Keramatipour سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:35

na agha
man naraftam!!!
hala parvande chy hast???
age khobe manam biam donbalesh

ای ی ی ی خدا!

Ali Keramatipour سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:38

agha
dg chy didid???
agha motmaen hastid alan cheshm baraton monde????????
che ghadr mibinid???
hamine ke einaketon ta estekani hast
:D:D:D

bah bah bah bah
sharmande!!!!!!!!!!

می گی و می ری و آخرشم شرمنده؟

ماهم دنبال پرونده!!!

Ali Keramatipour دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:38

bah bah bah bah
agha ham film nega mikone!!!:D
joooooooooda

من هرچی فیلم و کارتون که دیدید، ندیدید می خواید ببینید، دیدید می خواید دوباره ببینید، خواستید ببینید اما ندیدید، ندیدید اما خواستید ببینید، دیدید اما یادتون نیست که دیدید، یادتون بوده که دیدید، اما در واقع ندیدید، یادتون بوده که دیدید، الانم یادتونه که دیدید و می خواید دوباره ببینید اما ندیدید، دیدم.

رضوی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:15

سلام علیک

-مشق دارویم آیا واقعا؟ داریم؟ میشه اصلا؟

- این اجحاف(امکان قلت عملاعی) در حق ما نیست آیا که آقای افشار در وبلاگ نمی مطلبند؟

-آقای دکتر افشار گفتند که یک کارهایی می باید شما بگو یید به ما و خروجی و دو هفته و از این جور چیزها!چگونه چگونه؟

-یوونتوس قهرمان شد!(این دیگر سوال نبود!) رئال هم!(این هم سوال نبود!)

و در آخر:آیا می توان گفت که من چقدر شما و آقای افشار را دوست می دارم؟

نفس من بیدی!

پاچه اتان نمی خارد؟

جون!

-یکشعر درباره زیست:

(منظورم یک شعر است منتها حوصله اسپیس زدن نداشتم!)

بخوان و بفهم و برو بشو زیست!
برو خانه اتان بگو شدم بیست!

-به به!

الافشار منی و انا من الافشار
آنچه من می گویم، همانا آنچه دکتر افشار می گویند است و آنچه ایشان می گویند، هرآینه، گفتار من است... پس هر کس را من دبیر اویم، افشار نیز دبیر اوست و هرکس را افشار دبیر اوست، من نیز هم.

آنگونه که گفتند، همان است و اگر نشده است، بگذارید به حساب سر شلوغمان که انّا واحد و الگروه الفخیمه!!!

از شنیدن این واقعه ی اسفناک و تاثر بر انگیز بسیار متاثر شدم( منظور قهرمانی رئال مادرید است) و در عین حال از قهرمانی یوونتوس، هیچ احساس خاصی ندارم، چونان نشستن برگی روی برکه!

ما هر آنکسی را که دوستمان می دارد می آزماییم تا عقش(= عشق) او را بسنجیم و هرآنکس که سربلند بیرون آید، سرش به سقف ساید!!!!

پاچه ای نمانده که بخارد و ضمنا: خدا مرگم بده!!!

زهی زیست زهی زیست که ماراست فخیمه
چه نغز است و چه خوب است و چه زیباست، همینه؟

پاچه خوار نمونه(طلایی) یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:38 http://fc204.blogfa.com

آقا تو رو خدا (منظورم شمایید) به آقای دکتر افشار بگویید کلید من بدبخت را به من برگردانند
من هر روز دو ساعت باید دم در بشینم تا مادرم بیااد

صبور باش برادر
صبور باش
سختی ها به پایان میرسه و اون روزی میاد که ما...بر عالم حکومت خواهیم کرد
"بخشی از دیالوگ یه فیلمی!"

Ali Keramatipour یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:48

na agha
kesh e pol bastam
tazeh agha
man ke moshkeli nadaram
la aghal lagharam
agha shoma ke bozorgid lotfan movazeb bashid!!!!!:D
rasty shoma ostad esfandiary hasti ya doctor afshar???
bazam sharmande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
in dafe donbale on yeki parvande:D

اسفندیاری هستم
دوستان تو خونه عستاد صدام میزنن

Ali Keramatipour یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:48

bah bah bah bah
ab joda gaz joda
agha kamarband nadarim
sharmande
baadan mozahem shid!!!!!
bazam sharmande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کمربند نداری، مواظب لباست باش که یه وقت آبروریزی نشه!

دشمنت شرمنده
ما هم دنبال پرونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد